Kilo Vermek İsteyenler
25/07/2015 1
E**** Ü*****

18 yaşındayım ve 22.5 kilo vermeyi kafama koydum

Öncelikle herkese merhabalar. Ben 18 yaşındayım. Boyum 176 cm, kilom ise 87.5. 8 yaşından 13 yaşına kadar yoğun programlı spor yaptım. Okulun basketbol takımındayım ve haftada 4-5 gün antrenmanımız vardı; fakat sonra akademik sebeplerden dolayı takımdan ayrılmak zorunda kaldım ve ayrıldıktan sonra kilo almaya başladım; çünkü hareket etmemeye başlamıştım. Şu anda 18 yaşındayım. 4 senedir aldığım kiloları vermek istiyorum. Dışarıdan bakıldığında 87.5 kilo gözükmediğimi söylüyor herkes (bunun sebebi büyük ihtimal uzun yıllar boyunca yaptığım sporun vücudumu şekillendirmiş olması) ama her ne olursa olsun, tartıda o sayıyı görünce çok moralim bozuldu.

Öncelikle sizinle aklımdaki diyet listesini paylaşmak istiyorum:

Kahvaltı: Sade probiyotik yoğurt & Sıcak suda bekletilmiş 2 yemek kaşığı yulaf ezmesi & 2 kayısı

Ara Öğün: Bir porsiyon meyve

Öğlen: 2-3 Köfte, küçük yağsız biftek, tavuk + Yoğurt

YA DA

1 tabak sebze yemeği, 4-5 tane eti form bisküvi, yoğurt

Akşam: Bol salata ve sebze yemeği

YA DA

İçine haşlanmış mercimek ve tavuk parçaları konulmuş bol bol salata


Hedefim bu diyet listesini uygulamak; ama biliyorum ki diyetin yanında spor da şart. Burada sizlerin yardımına ihtiyacım var. Nasıl bir egzersiz yapsam bilemiyorum. En hızlı ve kalıcı yağ yakmamı hangi egzersizler sağlar bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

Benim planım öğlen 1 saat yürümek ve akşam da 30-35 dakika stretching yapmak ve ardından 30 dakikalık dans egzersizi yapmak.

En çok yağ biriken bölgelerim ise üst bacak, kollarım ve popo kısmım. Hangi egzersizler oralarımı eritmeme ve kilo vermeme yardımcı olur? Ayrıca diyet listeme de yorum yaparsanız sevinirim.

Şimdiden hepinize teşekkür ederim. :)

Cevap yazmak için giriş yap veya kayıt ol.

Caferağa Mh. Sivastopol Sk. No:12 34710 Moda Kadıköy / İstanbul T. 0850 33 34938
Diyetkolik.com Logo