Başarı Hikayeleri
02/11/2016 1
N***** G*** U******

Ben nasıl başarıyorum?

Merhabalar herkese. Bende fazla kilosu olan gruptanım. Ama size şuan yeni olan ve devam eden hikayemi paylaşmak istiyorum.

Konu başlığını "Asla Pes ETME." yapmayı düşündüm ama gerek olmadığını düşündüm aynı hızda.

Kıssadan hisse olarak başlamak istiyorum.

Yaşım 27, 172 boyunda 116 kilo olarak başladım ben bu pes etmeme olayına. Geçmişinde çok fazla ağır spor deneyimi olan biriyim. Zorlu sporları başarı ile yıllarca yürüttüm. O zamanda iriydim lakin göbeğimde "tır" yedek lastiği olduğunu anlayana kadar.

Yoğun bir hayatım var çalışan herkes gibi. Sevdiğim sevildiğim bir kız arkadaşım var. Hoşuma giden bir işim var. %80'İ oturarak geçen.

22.09.2016 tarihinde işten çıkmış yorgun-argın, bitkin ve harep bir halde eve gitmekteydim. Sonra istemsizce bir anda ben neden kiloluyum ya?? dedim. Oysa o gün çok güzel bir ceket görmüştüm. Benim kilom için uygunu vardı ama üzerimde çuval gibi göründü. Alsam ne almasam ne? Düşünün ki, eğilip ayakkabı bağlamak zor geliyor diye, bağcıklı ayakkabılarım hep aynı durur. Kör düğüm atarım neredeyse, açılmasın diye. Sakın açılmasında ben eğilip nefes darlığı çekmeyeyim. Midem ağzıma gelmesin diye. Kısaca kilo ile yaşanan her dert. İşte bu düşünceler arasında eve vardım üzerimi değiştirdim ve anında spor salonuna gittim. Ay sonuna yaklaştığından çok paramda yok ama yemem dedim. Sigara kullanıyorum içmem dedim :) (hayır hala kullanıyorum ama günde 1 paketten 8-12 dala falan düştü!! neyse gittim salona verdiğim para sonucu nakit ve kredi kartımda toplamda 130 liram kaldı. daha maaşın yatmasınada epey var hani. günde 16 lira harcama kapasitem kaldı ama mutsuz olmadım. O gün yarım saat yürüyüdüm. Hiç bir şey hissetmedim tabi sadece kan dolaşımım hızlansın, kaslarıma kan daha fazla pompalasın ve bir gün sonraya hazır olayım diye. Gel zaman git zaman yeme şeklim çok değişti. Özetle; uyanınca limonlu su. sabah kahvaltıda tost (kepek-beyaz peynir- domates). Burda domates zevk meselesi biberde konabilir. 9 gibi yeşil (çay 330 ml su kadar). Saat 10 gibi bir adet meyve genelde yeşil elma. meyvede olmazsa olmasın diyorum bazen. öğlen haşlanmış yağsız tuzsuz herhangi bir sebze. genelde karnıbahar, brokoli, kabak, brüksel lahası seçiyorum. yanına 150-200 gr kadar haşlanmış tavuk göğüsü, veya 5-6 adet köfte veya ızgara et. 16. civarı 7-8 adet badem. ve yeşil çay. akşamda gene haşlama sebze, salata ve gene et ürünleri.

spor olarak haftada 3-4 gün bazende 5 gün gidiyorum zaten şuan 6. haftam. gündede 3-3,5 litre su içiyorum.

egzersiz olarak sporda genelde kardiyo yapıyorum. kalori olarak 700 kalori civarı koşu bandında geçiyor. buda 50 dakika sürüyor. sonrada bazı zor hareketler ağırlıkla step tahtasına zıplama, dumblelarla çalışma vs.

size hikayemi yazacağım ama sanırım ilham olsun ve nasıl gidiyor diye şu alttaki bilgileri not düşmek istiyorum.

22.09.2016: Kilo: 116 41 gün sonra yani, 02.11.2016: Kilo: 103 13 kilo sevgili arkadaşlar ve son 1 haftadır kilom durdu. Genede oda bir ilerleme. Düşündüğünüzde günde yaklaşık oalrak 310 gr kadar kilo kaybediyorum. Gelişmelerden haberdar edeceğim ama siz siz olan asla pes etmeyin.

02/11/2016 2
N******* G*** U***

Bu arada dediğim gibi dönem dönem yazacağım ne yaptığımı, nasıl çalışıp neler yediğimi ve içtiğimi.. soru sormak isteyen olursa çekinmesin, her türlü sahibi olduğum bilgiyi paylaşırım gerekirse beraber öğrenebiliriz. birbirimize destek olmak önemlidir.

07/11/2016 3
N******* G*** U******

Düzenli ve doğru yemek aynı zamanda spor ile şuan güncel kilom 101 oldu. son 5 günd 2 kilo daha gitti. hızla inceliyorum. en önemlisi anladığım yediğim haşlama sebze ve etler.

10/11/2016 4
N******* G** U***

nihayet 2 haneli kiloya gelmek üzereyim. son 400 gr. yaptığım sporlar ve yediğim sebze-et ile başarılı şekilde hem sıkılaşıyorum hem güçleniyorum hemde yağ oranım düşüyor. son zamanlarda yeme alışkanlığım aynı oldu. başından beri haşlama brokoli, karanabahar, kabak, ıspanak vs. yedim. yanlarında ya kırmızı et ya tavuk. haftada 4 seferden 90 dakikalık spora gidiyorum.. ağırlık ve kardiyo üzerine. bazende özel dersler. az biraz pilates.

21/11/2016 5
N******* G***** U******

11 gündür yazmıyordum. çok uzun aradan sonra 2 haneli sayıları gördüm. an itibari ile 97 kiloya geldim. kollarım şekillenmeye başladı. yaptığım sporlar hem zayıflatıyor hem şekile sokuyor vucudumu. olmayan pantolan mont tshirt bilimum kıyafetim ne varsa ayırdım. kuru temizlemeye verdim. ihtiyacı olanlara dağıtmak için. çok güzel bir duygu. 19 kilo oldu totalde. çok zinde ve mutlu hissediyorum. kendime kıyafet almadım. bir tane mont aldım, çok yakıştı. ilerde giyemesemde umrumda değil. bu kış bana yeter :) şimdi işin çok zevkli yanı olan yorum kısmı. bir süredir görmeyen insanlar benden umudu kesmişler meğersem. gözlerine çok zayıf görünüyorum. daha en az bu kadar daha yolum var oysa ki. yolu yarılamadım bile kendime göre. gelen pozitif yorumlar çok hoş açıkcası.

negatif yaşadığım olay ise uyku sorunu. sosyal bir insanım. hafta içi 4 gün spor yapıyorum. geri kalan haftanın 3 günü gziyorum. çok geç yatıp çok erken kalkıyorum. bu yoruyor. ama her yorulduğumda sabır diyiyorum. geçiyor :)

bi 10 gün sonra görüşmek üzere sevgili okurlar :)

Cevap yazmak için giriş yap veya kayıt ol.

Caferağa Mh. Sivastopol Sk. No:12 34710 Moda Kadıköy / İstanbul T. 0850 33 34938
Diyetkolik.com Logo