bursada diyet yapan arkadaşları bu gruba bekliyorum

21.09.2017 1
e****** k***

bursa'da diyet konusunda birbirimize fikir verebileceğimiz beraber spor yapmak isteyen amacı gerçekten kilo vermek sağlıklı yaşamak olan arkadaşları mesajlarını paylaşımlarını bekliyorum. herkese mutlu günler

20.10.2017 2
e**** k**

Cevap veren olmamış yine de kendi tecrübemi paylaşmak istiyorum ben öncelikle emin adımlarla gidiyorum, hızlı kilo vermedim vermenizi de tavsiye etmem kısa zamanda geri alırsınız arkadaşlar sadece şunu gördüm yaşam tarzımızda bira değişiklikler yaparak ilk adım olarak kilo almayı durdurmak gerekiyor. ikinci adım kilo vermeye başlamak olacaktır. mesela neler yaptım. Kamu kurumunda çalışanlar bilir ya da işe erken kalkıp gidenler evde kahvaltı yapılmaz yolda denk geldiğin ya da favori simitçinden birer ikişer hatta bazen üçer poğaça alınır kahvaltı bu şekilde yapılır. bu alışkanlık kesinlikle değiştirilmeli, illa iş yerinde kahvaltı yapılacaksa benim evde çok erken olduğu için canım istemiyor diyorsak evden peyniri zeytinini ya da ne istersen onları alacaksın yanına da 2-3 dilim ekmek ya da 1 simit alacaksın bu şekilde muhakkak kahvaltını yapacaksın. kahvaltı olmazsa olmaz yapılacak. öğlen yemeğine gelirsek dediğim gibi kamuda çalışan arkadaşlar bilir yeri geldiğinde kafa düz mantıkla düşünüyor ve sabit fikirlerle hareket ediyor. hemen açıyorum ne demek istediğimi arkadaşlar KARNIMIZ AÇIKMADAN YANİ AÇLIK HİSSETMEDEN YEMEĞE GÖMÜYORUZ KENDİMİZİ XXXXXXXX EN BÜYÜK YAPTIĞIMIZ YANLIŞ Bende bu şekilde yaptığım için biliyorum. şimdi ne yapıyorum peki acıkmadan yemiyorum kesinlikle bazen ara öğün diye tabir ettiğimiz bazen meyve bazen bir kase çorba tabi ki işler yoğunsa eforda sarf ettikse ve tabi ki karnımızda açıktıysa güzel bir proteinli ana yemek yiyebiliriz. Akşam yemeğine gelince işte en dikkat edeceğimiz öğün burası çünkü aşırı akşam yemeği eğer ağıda bir yemek yiyorsak direk yağ olarak vücudumuzda depolanıyor bu da haliyle kilo demek oluyor arkadaşlar. Abartmadan yenen bir akşam yemeğinin zararı yoktur. Hani klasik şeyler vardır onları da ekleyelim çok geç yemeyin protein temelli besinler tüketin falan onları artık herkes biliyor zaten ama burada şunu da eklemeden geçemiyicem kesinlikle açlık hissetmeden yemek tüketmeyin çünkü bu bir bağımlılık haline gelebilir artık sırf yemek için yer hake gelebiliriz ihtiyacımız olmasa da yemem gerekiyor düşüncesiyle yersek otomatik olarak kilo almaya başlıyoruz. malesef buda bizi bir bağımlı yapıyor arkadaşlar yemek bağımlısı oluyoruz. inşallah okuyan arkadaşlar olur ve onlara fayda sağlar anlattıklarım.

16.01.2018 3
e******* k**

diyet arkadaşları neredesiniz yalnız kaldım burada

27.01.2018 4
E*** K****

merhaba evren bey ne kadar güzel anlatmışsınız. Benim burada bir diyetisyenim yok ancak kalori hesabı ile çok rahat kilo vermeye başladım. 80 kilo idim şu an 74 kiloyum.Kilo vermem durdu bir süredir ama yılmak yok aynen devam ediyorum. Beslenmeyi öğrendim en güzeli de bu oldu. hedefim 65 kilo.Bu benim için çok sağlıklı bir kilo. Ulaşabilirsem ki ulaşıcam çok güzel olacak. Yazın bol bol yürüdüm. Şimdide kış geldiği ve yürüyemediğim için eve koşu bandı alıyorum. Sabahları bende kahvaltı yapamayanlardanım.Ancak kendşmş zorluyorum ve saat en geç 10.30 a kadar az da olsa sağlıklı kahvaltı yapmaya çalışıyorum işyerimde.Akşamları dikkatli oluyorum yerken. Ekmeği her öğün için ince 2 dilime indirdim.Şeker yok besinlerden alıyorum. Benim hareketsiz bir iş hayatım var bu nedenle kilo alıyorum ama artık hareket etmeye çalışıyorum. Oysa ben çikolata,kola,gazlı içecekler,tatlılar,hamur işleri seven biri de değilim.Dondurma biile kırk yılda bir derlerya o derece.Yani bana asıl kilo aldıran şeyleri buldum ben hareketsiz hayat ekmek ve şeker. Şimdi hareket ediyorum şeker yok ekmek enaza indirgendi ve kilolar gitmeye başladı. DİYETKOLİK sayesinde de kalori hesabı yaparak istediğimi yiyerek kilo veriyorum. Teşekkürler diyetkolik ekibi.Çok sayıda arkadaşıma da öneriyorum. Ancak bir isteğim var kendilerinden, ücretli üye olamayanlara da kısa takip ve tavsiyelerde bulunsalar yani yazışsalar ara sıra bizimlede nasıl olurdu?? teşekkürler

31.01.2018 5
e****** k******

merhaba elmas hanım uzun bir bekleyişin sonunda yazıma biri yorum yaptığı için mutluyum kesinlikle iyi tespitler yapmışsınız hareketsizlik en büyük kilo alma etkeni ve de ekmek ya da sabah yapılan hazır kahvaltılar iyi bir ilerleme kat etmişsiniz tebrik ederim ve kısa sürede hedef kilonuza ulaşmanızı dilerim malesef benimde kilo vermem yavaşladı belki de eski dikkatimi vermememden kaynaklanıyor birbirimize olumlu destek ve motivasyon verelim isterim çok teşekkür ederim yorumunuz için site içinde en azından arkadaşlarımızla mesajlaşma konusunda biraz esneklik tanımalarını bende isterim iyi günler dilerim

Cevap yazmak için giriş yap veya kayıt ol.