Diyetkolik Deneyimlerin
28/07/2015 1
A** Ö*****

Merhaba;

Uzun süredir hareketsiz çalışmanın ve birazda ağız tadına düşkün olmamın neticesinde 110 Kg. ye ulaşınca artık kilo almaya bir nokta koymam gerektiğine karar verdim. Daha öncede diyet programları yapmıştım fakat katı kurallar çabuk sıkılma ma ve önce hafif hafif programı esnetip daha sonra tamamen bırakmama sebep oldu.Bir kaç kan tahlili yaptırdım. İyi huylu kolestrol dışında ciddi bir sağlık problemim yok. Çoktandır abur cubur ve fast food alışkanlıklarımı bırakmıştım fakat kola türevi şekerli ve asitli içecekleri tüketmeye devam ediyordum. Dediğim gibi 110 kg. ye ulaşınca artık yeter dedim. Ekmek tüketimini kaldırdım ara sıra kepekli bir dilim tam buğday ekmeği yemekle beraber genelde diyet krakerleri kullanıyorum. 1 paket 180-185 kalori. paketi ikiye bölüp bir dilim ekmek niyetine öğlen ve akşam öğünlerinde tüketiyorum. Genelde sabahları 50 gr kadar yulafın içine doğradığım orta boy bir muz ve 125 ml. yağsız süt ile kahvaltı yapıyorum. Ara öğünleri lıght yoğurt, meyveli yoğurt, şeftali, yeşil elma, greyfurt, 2-3 adet ceviz vs. gibi yiyeceklerden biriyle geçiştiriyorum. Ana öğünler genelde bir porsiyon (eskiye oranla çok çok küçültülmüş) sebze yemekleri yada yağsız salata yiyerek tamamlıyorum. Ara sıra protein ihtiyacımı karşılamak için yağı süzülmüş lıght ton balığı konservesi yada haşlanmış tavuk gibi gıdaları salatamın üzerine katarak tüketiyorum. Karnımın doyduğunu söyleyemem ama hiç de aç kaldım diye kıvranmadım açıkcası :) Kırmızı eti, tuzu, katı yağları, meşrubat ve kola gibi içecekleri, şekeri tamamen kestim. Şeker ihtiyacımın %98 i meyvelerden karşılıyorum. % 2 mi onuda ara sıra kendimi şımartıyorum ve şekersiz türk kahvesinin (önceden orta şekerli içerdim) yanında 5-6 tane çikolata kaplı kahve çekirdeği falan kullanıyorum. Buda 2-3 günde bir yaptığım bir şey. kendi başıma yediklerimi sınırlandırarak 107.5 kg ye düştüm. Daha sonra bir fitnes salonuna kayıt oldum haftada 3 gün devam ediyorum. başlayalı 1 hafta oldu. Siteyede birkaç gün önce kaydoldum. Şu an 105.2 Kg ile 104.8 Kg arası oynuyor :) Özel bir diyet listesi uygulamıyorum. Diyet günlüğü tutmaya başladım. 1500 kaloriyi geçmemeye özen gösteriyorum. 2 litre su tüketmeye özen gösteriyorum. Yorgunluk ve halsizlik vs gibi bir sıkıntı hisstmedim. Sitedeki hafif yemek tarifi önerilerini hazırlayıp öğlen yemeklerinde iş yerime götürerek tüketiyorum. Dışarıdan yemek yersem diyet programını sürdüremem. Hedefim ideal kilom olması gereken 65 Kg. Hedefe doğru ilerlerken ilk defa bu kadar kararlıyım. Motivasyonum yerinde. Herkese teşekkür ederim. Siteden oldukça faydalandım.

19/08/2015 2
h***** f****

valla bende 100 e dogru gıdıyorum bence kardes olabılırız:)

Cevap yazmak için giriş yap veya kayıt ol.

Caferağa Mh. Sivastopol Sk. No:12 34710 Moda Kadıköy / İstanbul T. 0850 33 34938
Diyetkolik.com Logo