Merhabaa :)

10.03.2018 1
K****** S*****

Arkadaşlar merhaba. Evlendiğimde çok abur cubur yemekten (film başında) ve tam bir makarna ve pilav canavarına donmekten iki sene içinde 57den 75i gördüm. Sürekli başladığım ayni zamanda yarım bıraktığım kendimce diyet ve spor ile (göbek dansı) inişli çıkışlı zamanlar yaşadım. Bir dönem öyle karar verdim ki bir hafta çok sıktım kendimi sporu hiç aksatmadım ve 70den 66ya düştüğüme şahit oldum. Daha sonra “nasıl olsa isteyince verebiliyorum” rahatlığı geldi ve sanki tamamen zayıflamışım gibi bulduğumu yedim. Tabi ki “nasılsa diyete başlayacağım” düşüncesi ile sanki her yediğim yemek son yendiğimmiş gibi abarttım. 66nın üzerine tekrar baya kilo aldım. Görenler “çok kilo aldın yine” demeye başladılar. Eşim ablasına “çok yiyorsun” diye takıldığında “sen karina bak ben iki çocuk doğurdum o doğurmadan böyleyse” diye şakalaşınca (kendince) kendimi tutamayıp ağladım. O gün bugündür (6 gündür) dikkat etmeye başladım. Yaptığım şu; uyku düzenine çok sahip değilim ama onu da alışkanlık haline getirmeye çalışıyorum. Uyandığımda kahvaltıdan önce muhakkak limonlu su :) kahvaltiyi hiç aksatmıyorum. İki yumurta hep var. İki kaşık lor peyniri ve domatesle destekleyip bazen bi bardak sütle tüketiyorum. Çoğu zaman böyle besleniyorum. 750 ml’lik mataram günde üç defa doluyor. Yani 2,250 ml su tüketiyorum. eğer geç kalmamışsam sabahları (kalmışsam öglenleri) aksatmadan 1 saatlik sporumu yapıyorum. saatim anı anına tüm kalorileri hesaplıyor. Bu beni daha çok motive ediyor. Hiç bir saat gibi tam bilemese de fazla değil eksik ölçtüğünü bilmek fazla ölçmesinden iyi ama gerçeğe çok yakin hesaplar :) öglenleri iki uç günde bir irmik veya yulaf lapası yiyorum (tatlı krizlerine birebir) onun dışında hep önceden kalmış yemeği yiyorum. Ekmek ve şeker kesinlikle yok. Hiç ekmek düşkünü biri olmadım zaten. Rahatsiz edecek bir açlık yaşamıyorum. Yediklerime bağlı olarak yaşarsam da ara öğün muhakkak yapıyorum. (Meyve,yoğurt,kuruyemiş gibi) Yemeklere iki kaşık zeytinyağından fazla yağ koymadığım gibi (yalnız yaşamadığım için yağsız yapma şansım yok) akşamları az kalorili yemekler dışında yarım porsiyon yiyip tabağın diğer yarısını limonlu havuçla dolduruyorum. İnanılmaz tok tutuyor hem de çok lezzetli :) tabiki akşam yemeğine başlamadan iki bardak ölçüde su. *Yemekten biraz sonra da tekrar yarım saat daha spor yapıyorum. Haftada bir kaçamak oluyor tabiki de. Ama asla akşamları değil. Erken saatlerde :) Yediklerim asla 1000i geçmiyor. Çok asagilarinda bile diyebilirim. Yeni üyeyim yazım yanlışı veya ifadede hata işlediysem kusura bakmayın. Bilgi sahibi insanların tavsiyelerine çok çok çok açığım. Okuduğunuz için teşekkürler

Cevap yazmak için giriş yap veya kayıt ol.