Sitede sporcular için de ayrı diyet programları yapılsın. Ya da seçenekler olsun.

22.03.2017 1
S******* S*******

Diyetime başladığımdan bu yana 118 cm olan bel çevrem 106 cm ye kadar düştü. Bir aylık bir süre için 12 cm benim için optimum iyi diyebilirim. Bunu elde ederken sabahları 15 dakika kadar HIIT ( High Intensity Interval Training ) antreman yaptım. Akşamları da 45 dakikalık agirlik antremanı yapıyorum.Başladığımda kilom 98 kg di şu an 93 kg. Ama bel çevrem 112 cm e düştüğünde de kilom 93 kg dı. Başladığımda kol çevrem 39 du. Şu an 41 cm. Buraya kadar herşey normal. Hatta fazla iyi. Şimdi sıkıntıya gelelim. Sitedeki diyet listeleri, kalori planı, BMR (Basal Metabolic Rate) hesaplamaları yani tüm detaylar sedanter yapıdaki insanlar için. 1- Mesela panelde kalori penceresindeki protein, karbonhidrat ,yağ gibi değerlerin opsiyonel olması gerekiyor. Yani ben istersem protein oranı ile oynayabilmeliyim. 2-Benim hesapladığım BMR 2300 kalori çıkıyor. Hergün yaptigim agirlik çalişmasında 600-700 kalori de açik oluşturuyorum. (Nabız sensörü ile izledigim için biliyorum ) Bu açiği da egzersiz planında girebilmeliyim. Çünkü artık çoğu istasyonlu cihaz aşağı yukari yakılan kaloriyi söyleyebiliyor. Sitede besin degerlerini internette boğulmadan görebiliyorum. Benim için tek ekrandan bunu halledebilmek çok avantajlı. Yukarıdakilerde oursa super olur.

Cevap yazmak için giriş yap veya kayıt ol.