Kilo Vermek İsteyenler
28/07/2016 1
m*** y****

size motivasyon kaynağı: KENDİ KİLO VERME SÜRECİM

öncelikle bay bayan herkese merhaba :) 102 KG DEN 78 KG YE 150 GÜNDE DÜŞME HİKAYEM VE FELSEFEM ben 30 yaşında her zaman kendinden memnun olmuş bir erkeğim ama şubat ayı içinde giydiğim hiç bir takım elbise bana uymayınca pantolonları giyemeyince hayatımda ilk defa kilo verme kararı aldım üstelikte fazla kilolarım olmasına rağmen kendimden memnundum ama kilo vermemin şart olduğunu anlamıştım. o güne kadar hemen her gün beni tanıyan tanımayan herkes kilolarıma atıflarda bulunup alaycı tavırlar takınsalarda hiç umrumda değildi. ben motivasyonumu ve kararlılığımı içten sağlayan bir insanım öyle çevrenin dediklerine göre üzülen karar veren bir insan hiç bir zaman olmadım ki bu da en büyük cevherlerden bence. 27 şubat 2016 da boyum 180cm kilom 102 kg idi yani hayatımın en şişman dönemiydi hiç bu kilolara çıkmamıştım ve dur demeyip menuniyetimi devam ettirdiğimde açıkca obez olacaktım.(onca kilo verdim ama 102 kg iken ki gücümü aramıyor değilim:) 27 şubatta kilo vermeye net bir şekilde kararlı bir şekilde hayatımda ilk defa karar verdim hedefim 80 kg ye ulaşmaktı yani 22 kg vermekti biyoloji bilgilerim oldukça sağlamdı yinede kilo vermek için tüm bilgileri bir araya sağlıklı bir şekilde getirebilmek için çok okudum ve araştırdım ve nihayetinde ortaya kendim için kendime uygun bir kilo verme yöntemi ortaya koydum işte bu kararlı olabilmemi sağlayan en önemli noktalardan birisiydi.

3 prensip edindim 1-kemikleri eritme! 2-kasları eritme! 3-yağları erit!

bu 3 prensibe uygun 3 güzel yol geliştirdim 1. prensip için araştırmalarım sayesinde bir kişinin günlük kalsiyum ihtiyacının 500mg ile 1000mg arasında olduğunu öğrendim ve bu kalsiyum ihtiyacını ucuz ve en kolay sütten sağlayabileceğimi buldum(sütü de hiç sevemem oysa) bir su bardağı sütte 300mg civarı kalsiyum olduğunu bulduktan sonra kemikleri eritmeme prensibine göre her gün 2 bardak (sabah-akşam) süt içmeye karar verdim tabi YAĞSIZ olanından. ayrıca araştırmalarım sonucunda D VİTAMİNİ OLMADAN kalsiyumun bir işe yaramadığı bilgisine ulaştım ve tesadüf odur ki sütte kalsiyumdan başka yeterli D VİTAMİNİ olduğunu öğrenince rhatladım yani 1. prensibim tamamlanmış oldu

  1. prensibim kasları eritmemekti bunun için araştırdığımda spor yapmayan erkeklerin günlük protein ihtiyacı 80 gram iken bayanların ise 60 gram civarı olduğunu öğrendim . dikkat edin spor yapmayanlar dedim spor yapıyorsanız üzerine 20-40 gram arası daha eklemeniz gerekiyor. protein etin yaklaşık 4 de biridir yani 100 gram et yerseniz 25 gram protein almış olursunuz (bu kabaca bir hesaptır) ve vücudumuz tek seferde 35 gramdan fazla proteini kabul etmemektedir buna göre vücudumuzun ihtiyacı proteini 2-3 öğüne yaymak zorundayız eğer bunu göze almayıp kas kayıbı yaşarsanız hem sağlığınız olumsuz etkilenecek hemde kilo vermeniz gitgide çok çok zorlaşacaktır bu aklınızda bulunsun. araştırmalarım sonucu 1 bardak sütte 5 gram protein varmış günde 2 bardak içtiğim için 10 gram cepte oldu geri kalan proteini her gün yağsız et yumurta ton balığı yiyerek karşılamaya çalıştım ama 80 gramı çoğu zaman bulamadığımı ve hafif şekilde kas kaybına uğradığımı da kabul ediyorum. dikkat edin et yemek ve protein almak zorundayız ama kalorisi düşük uygun tercihler yapın!! yumurtaya çok yüklenmekte çok sağlılı değil bir kere kolesterol oranı yüksek ben bu yüzden daha çok yağsız ton balığı tercih ettim . 50 gramlık küçük yağsız ton balığı konservesinde 12 gram civarı protein vardır.

3.prensibime gelince yağlar nasıl eritilir?? bir kere yediğimiz her şey yağsız olacak bu kesin :) ben gün içi spor yapmasam bile hep aktif olmayı ayak üstü hareketli olmayı fazla oturup dinlenmemeyi tercih ettim ki bu bile etkili oluyor. ayrıca sütümüz balığımız tavuğumuz yemeklerimiz hep yağsız olmalı. ben ayrıca rada sırada 7 gram maydanoz yiyerek yeşil çay içerek vücudumu destekledim bunlar yağ yakımını destekler. ayrıca pizzaya gazlı içeçeklere şekere tuza tövbe ettim :) mantı baklava pasta su böreğini nerdeyse sıfırladım . ben her gün cips yerdim ama karar verdim vereli aylardır cips yemiyorum işte böyle kararlı olmak gerekir.

bu 3 prensibi nasıl uyguladığımız çok çok önemli ben şu şekilde uyguladım

sabah kalkıyorum ve mutlaka tartılıyorum sonra hemen 1 bardak su içip vücudumun yağ yakmaya başlamasını sağlıyorum ardından 1 bardak süt ile gerekli protein için yiyeceği yiyip kahvaltımı sonlandırıyorum. kahvaltıda aldığım kalori 300 ü geçmiyor çoğu zaman 200 cal civarında kalıyor

öğleye kadar ben bişey yemeyi tercih etmiyorum ve hep hareketli oluyorum

öğlen olunca işin sırrı ortaya çıkıyor. beni en iyi yine ben tanır bu yüzden gerçekci bir plan yaptım. her öğlen pilav ekmek yememek ve az yağlı yemek şartıyla istediğim etli her şeyden yiyorum :) yani her gün serbest olduğum bir öğün var bu benim tarzıma uygun ve kararlığımı devam ettirmemi sağlıyor sıkmıyor beni. ve bana diyette olduğum hissi uyandırmadığı için devamlılık sağlıyor yani her açıdan çok iyi netice verdi.(öğle yemeğim 800-900 cal ı geçmedi çoğu zaman)

ikindi zamanına doğru istediğiniz meyvelerden ve yeşilliklerden yiyebilirsiniz ama meyveyi abrtmayın 2 tane yiyin ama kayısı gibi küçük meyvelerden çilek gibi meyvelerden 10 tane de yeseniz bir problem olmaz:)

akşam vakti olunca (saat 18 civarı) yine iyice acıkma hissi gelince sütümü içtim. yarım saat sonra bu his yine gelince en büyük ikinci sırrım ortaya çıktı AKŞAMLARI SAAT 18 DEN SONRA AYLARDIR HİÇ BİR ŞEY YEMEDİM çünkü akşam olunca vücut yavaşlıyor cal yakmıyor yani ne yeseniz kilo almanıza neden oluyor!!!!

evet bu programı yaparken çok acıkıyor akşamları insan ama sonraları insan alışıyor ve hayatınız boyunca uygulayabileceğiniz bir kararlılığa ulaşıyorsunuz.

ayda 2 gün programa uymayıp diyeti tamamen takmayabilirsiniz ne isterseniz yiyin akşamları acıkınca bol bol su için özellikle yeşil çay için tokluk hissi veriyor(tabi ki de şekersiz için) gün içinde bu yazdıklarım haricinde 300 kaloriye kadar kaçamak yapma hakkı tanıyın kendinize yani kendinizi daraltıp bunaltmayın ille 3 zeytin yicem 4. yü yersem diyetim bozulur hesabı yok!!!!

ben her gün yaklaşık 1200-1500 cal arası aldım ve gerekli protein vitamin mineralleri de sağladım ayrıca kalsiyum ve D vitamini almayı da unutmadım yaktığım günlük cal 2700 civarıydı.

bugün diyetimin 150. günündeyim hiç bir profesyonel destek almadım hep araştırdım kendime uygun sonuçlar ürettim sizde böyle yapın. düşünün diyetisyenler bile size diyet hazırlarken en önce sizi tanımaya çalışıyorlar hele ki siz kendinizi tanımazsanız kendinize samimi olmazsanız gerçekleri görmezseniz NASIL KİLO VERİP SAĞLIKLI OLACAKSINIZ Kİ???

eğer piyasada dolaşan çin diyeti bilmem ispanyol diyeti bilmem maranki diyeti felan yaparsanız ya kilo veremeyip boşa aç kalırsınız yada verdiğiniz kiloları diyeti bırakır bırakmaz alırsınız!!! bence fazla kilosu olanların tek ihtiyacı HAYATTA YEME FELSEFESİDİR. yani ömür boyu dikkat gerekir. eğer bir gün pasta yerseniz telafi etmeden mışıl mışıl uyumayın!!!

KENDİNİZİ TANIYIN!! SINIRLARINIZI BİLİN!! NEREYE KADAR AÇ KALABİLECEĞİNİZİ BİLİN!! NEREYE KADAR KENDİNİZE MANİ OLABİLECEĞİNİZİ BİLİN!! ben bu yüzden her gün öğlen belli şartlar altında serbest bıraktım kendimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kısacası 150 günde 102 kg den 78 kg ye geldim üstelilte hayatımda ilk denememde vazgeçmeden ağlamadan üzülmeden güle oynaya :)

NOT1: hamur işinden uzak durun aman haa!! NOT2: bazen vücudumun direnç gösterip aynı kiloda gramı gramına 7 gün kaldığım bile oldu ama ben karalılıkla her seferinde istediğimi elde ettim NOT3: bunca kiloyu verirken fazla bir spor yapmadım ayda 4 gün spor yaptım yani çok az spor yaptım demekki spor yapsaydım daha da kolay olabilirdi işim :) ki spor yapmadan verdiysem ben sizde rahat rahat verirsiniz spor yaparak işte bu iyi bir motivasyon :) NOT4: her gün tartıldım ve tartıdaki rakamın resimlerini çektim bu bile ayrı bir motivasyon kaynağıydı benim için.

SAĞLIKLI ZAYIFLAMALAR İYİ GÜNLER HERKESEEEEEE HEDEFİM 75 KG AZ KALDI :))))

09/08/2016 2
S****** Y*****

Umarım istediğin vücuda ulaşırsın :) benim sana sorularım olucaktı abi, 1- Şuanki kilo'nda kas hatların belli oluyormu ? 2- Yaptığın sporlar nedir ? 3- Göğüs ve Göbekdeki yağların eridimi ? benim özelliklerim boy: 177 kilo: 74 (abartı olmasada göbek ve göğüs var)

11/08/2016 3
m**** y******

şuan 76 kg yim hedefime 1 kg kaldı.

1-kas hatlarım göbek kısmında belirgin değil yani hafif göbek var. aynı boyda aynı kiloda ki arkadaşlarımda da durum aynı yani özel çalışma yapmadığınız sürece kaç kilo verirseniz verin hafif de olsa göbek oluyor

2-yaptığım spor koşu sporudur biraz da basketbol oynamayı severim

3-göğüste kemiklerim iyice ortaya çıktı meme diye tabir edilen kısım iyice gitti ama göbek kısmı sıkılaşmaya gereksinim var. kısacası tek sorun var o da göbek şekilsiz kassız duruyor. ideal kiloya ulaştıktan sonra göbeğime özel çalışma yapıp en azından düzgün bir şekil almasını sağlıcam. göbek 83 cm ama yinede göbek egzersizleri şartmış bende kilo verince o da şekle girer sanıyordum.

göbekten şikayetci olanlara tavsiyem kilo verirken mutlaka göbekle ilgili egzersiz yapmayı unutmayın

16/08/2016 4
b*** ö******

bende bir şey soracaktım. maşallah öyle bir araştırmışsınız ki neredeyse kendinizin diyetisyeni olmuşsunuz.

ben 170 boyunda 65 kilosunda bayanım. 17 yaşındayım.benim günlük ihtiyacım 2000 kalori ama ben günlük 400 alarak haftada 1,5 kilo veriyorum. (başta 73 kiloydum dediğim şekilde zayıflıyorum ve hedef 50) ama sizin dediklerinizi okuyunca verdiğim kilonun kas ve kemikten gittiğni düşünmeye başladım. çünkü vücudum hala sıkılaşmadı. acaba benim günlük protein ve kalsiyum ihtiyacım ne kadar?

17/08/2016 5
m*** y**

burcu hanım ne kadar hareketli olduğunuzla alakalı protein ihtiyacı. hareketsizseniz 60 gram protein ihtiyacınız var demektir . 60 gram protein için de günde 200 gramdan fazla et yada bol proteinli besinler tüketmeniz gerekiyor.

elbette kilo vermek gerekir sağlık için ama kaslardan ve kemiklerden giderse işte bu çok kötü olur çünkü kemiklerimiz ve kaslarımız ömür boyu bize gerekli

ayrıca açık söyleyeyim ki günde 1000 cal altında almak sağlıksızdır. kiloyu hızlı vermek için bu hataya düşmemenizi tavsiye ederim. 400 cal aldığınıza göre kaslarınızdan kaybettiğiniz kesin anlamına gelir ki bu hataya düşmeyin.

günde 1200-1000 cal almanızı et yumurta süt peynirden yemenizi tavsiye ederim. eğer hızlı kilo vermek istiyorsanız spor ve egzersiz yapın yani aldığınız kaloriden çok kısmayın harcadığınız kaloriyi artırın :)

karbonhidrat alın organlarımız ve beynimiz karbonhidrat ile çalışıyorlar....

Cevap yazmak için giriş yap veya kayıt ol.

Caferağa Mh. Sivastopol Sk. No:12 34710 Moda Kadıköy / İstanbul T. 0850 33 34938
Diyetkolik.com Logo